Wednesday 27 March 2013

႐ုတ္ခ်ည္းလက္တန္း စိမ့္စမ္းေရလ်ဥ္

မ်က္ႏွာဆီ ရွက္ျပံဳးနဲ႕၊
မ်က္လံုးမွာရီ၊
ၾကည္စယ္တဲ့ စကား။

သူ႕မ်က္ႏွာ လွရည္လူး၊
ဖူးေတြ႕ခ်င္သား။ ။

(ဟယ္ရီလြင္)


႐ုတ္တရက္ က်ေနာ့္ရင္ထဲက ထြက္ေပၚလာတဲ့ ေဒြးဆစ္ေလးျဖစ္ပါတယ္ ... အဲဒါနဲ႕ ေခါင္းစဥ္ေတာင္ မေပးေတာ့ဘဲ Facebook ေပၚ status ေကာက္တင္လုိက္ေတာ့ ခ်က္ျခင္း ဆုိသလိုပဲ ညီေလး ကမၻာ့ဖ်ာ၊ သမီး ယဥ္ေႏွာင္းနဲ႕ တူေလး Mars Sixteenth တုိ႕ဆီက ကိုယ္တြင္းျပည့္နေဘထပ္ထားတဲ့ ေဒြးခ်ိဳးေလးေတြ တမဟုတ္ျခင္း စီးဆင္းလာပါတယ္ ... ဒီအတုိင္းထားလိုက္ရင္ ေပ်ာက္ျပက္သြားမွာမို႕ ဒီမွာပဲ ပို႔စ္အျဖစ္နဲ႕ ျပန္လည္ မွ်ေဝလုိက္ပါတယ္ ...

၆-မိနစ္အၾကာမွာ ပထမဆံုး တက္လာတာက Facebook ေပၚမွာ နာမည္ေက်ာ္ၾကား လူသိမ်ားတဲ့ ညီေလး ကမၻာ့ဖ်ာ ဆီကပါ ...

ခက္ပါၿပီ သက္ဆံုးကြဲ႕
ထက္လံုးစာ ရည္
တည္႐ြယ္မယ့္ အလား။

႐ႈ႕မ်က္ႏွာ ပၾကည္ႏူး
ထူးေပ့ရင္ထား။ ။

(ကမၻာ့ဖ်ာ)

ေနာက္ထပ္ ၆-မိနစ္အၾကာမွာ တက္လာတာကေတာ့ ခ်စ္သမီး ယဥ္ယဥ္ေႏွာင္း ရဲ႕ ကဗ်ာေလးပါပဲ ... ကိုယ့္ငါးခ်ဥ္ ကိုယ္ခ်ဥ္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ... အရြယ္ကေလးနဲ႕ မလုိက္ေအာင္ ေတာ္လို႕ က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္ လက္ဖ်ားခါယူရတဲ့ ကေလးပါ ...

လက္ျပာရီ မ်က္လံုးနဲ ့
တစ္သက္လံုးသာၾကည္
အတည္တကယ္တဲ့လား။

ႏုလက္ျဖာ ညရည္ဦး
ျမဴးေစ့ခင္အနား။ ။

(ယဥ္ယဥ္ေႏွာင္း)


ေနာက္ထပ္ ၅-မိနစ္အၾကာမွာေတာ့ ဆရာဝန္ကဗ်ာဆရာေလးျဖစ္တဲ့ တူကေလး Mars Sixteenth ရဲ႕ ကဗ်ာေလး ထပ္တက္လာျပန္ပါတယ္ ....

သက္လ်ာရီ ပ်က္မုန္းနဲ႔
ဆက္ျပံဳးပါလီ
ရည္ရြယ္တဲ့အလား။

ႏုသက္လ်ာ လွၾကည္ႏူး
ထူးေပ့ဆင္ထား။ ။

(Mars Sixteenth)

ေနာက္ထပ္တဖန္ အလွည့္က်လာသူကေတာ့ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းလည္းျဖစ္၊ ညီအကိုလုိလည္းခ်စ္တဲ့ လူပ်ိဳႀကီး ကုိေနထြန္း (Nay Htun) ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ... က်ေနာ့္ရဲ႕ “ခရမ္းျပာႏွင္းဆီ” ကဗ်ာကို သံစဥ္ထည့္၊ ကိုယ္တုိင္ တီးခတ္သီဆို အသံဖမ္းၿပီး လွပတဲ့ သီခ်င္းကေလးတပုဒ္အျဖစ္ ဖန္တီးေပးခဲ့သူပါ ... သူ႕ဆီက က်ေနာ္ လံုးဝေမွ်ာ္လင့္မထားတဲ့ ကဗ်ာေလး ေတြ႕လိုက္ရေတာ့ အံ့ၾသဝမ္းေျမာက္မိပါတယ္ ... သူေရးလုိက္တာက ဒီလုိပါ ...

လက္ညာညီ ဆက္ထံုးဖြဲ႕
ကပ္သုဥ္း ကမၻာတည္
ရည္ရြယ္ခဲ့သား။

ခုသက္တာ ရခ်ည္ဘူး
မူးေမ့ခ်င္သား။

(Nay Htun)
သူ႕ကဗ်ာကို ဖတ္ၿပီး "ဆရာေန ေခသူမဟုတ္၊ လုပ္လွခ်ည္လား ... " လုိ႕သာ ျပန္ေျပာႏိုင္ပါေတာ့တယ္ ...

ကဗ်ာတခါမွ မေရးခဲ့ဖူးတဲ့ ကိုေနထြန္းရဲ႕ ေခသူမဟုတ္ေၾကာင္း ျပထားတဲ့ ကဗ်ာေလးနဲ႕ တခ်ိန္တည္းပဲ ဆက္တိုက္ ထပ္တက္လာတာက ကို Par La ရဲ႕ ကဗ်ာပဲျဖစ္ပါတယ္ ...

ဆက္ကာစီ ထပ္ဦးမတဲ႔
သက္ဖုန္းသာရည္
ဖက္ဦးမွာအတည္
မက္မဆုံးပါျပီ
လီဆယ္တဲ႔ စကား။

သူ႕မ်က္ႏွာ
ဖူးရက္ပါ
ထုသတ္ကာ
ရည္ရြယ္စူး
မူးေမ႔ခ်င္သား။

(Par La)

ပိုၿပီး ထူးျခားတာက ကို Par La ရဲ႕ ကဗ်ာက တြန္႔ပိုဒ္ေလးေတြ ျဖည့္ထားတာပါ ... အခုမွ ေဒြးခ်ိဳးေရးနည္းကို က်ေနာ့္ဆီက ေမးၿပီး ခ်က္ျခင္း ေကာက္ေရးသြားတဲ့အျပင္ အပိုတြန္႕ပိုဒ္ေလးေတြနဲ႕ပါ တန္ဆာဆင္ထားလိုက္တာကေတာ့ ေလးစားေလာက္ပါတယ္ ...

ဒါတင္ပဲလား ဆုိေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး ... Thamee Myat ကလည္း တၿပိဳင္တည္း ဆုိသလို ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ပဲ ကဗ်ာေလး တပုဒ္နဲ႕ ေရာက္လာျပန္ပါတယ္ ...

ရွက္ျဖာညီ ပ်က္မုန္းနဲ႕
သက္လံုးသာႀကည္
မီတြယ္ခ့ဲ မျခား။

ခုသက္လ်ာ က ရည္စူး
ျမဴးေန႕ စဥ္ဗ်ား။

(Thamee Myat)

သူတို႕ သံုးေယာက္ရဲ႕ ကဗ်ာေလးေတြက ပထမကဗ်ာ သံုးပုဒ္နဲ႕ နာရီဝက္ေလာက္ပဲ ျခားၿပီး ေရာက္လာတာပါ ...

ရွိသမွ် စကားလံုးအားလံုးကို တလံုးမက်န္ နေဘအျပည့္ထပ္ရတဲ့ ကိုယ္တြင္းျပည့္ေရးနည္းဟာ ျမန္မာကဗ်ာရဲ႕ ကာရန္စံနစ္မွာ အဆင့္အျမင့္ဆံုးေရးနည္းလို႕ ဆုိႏုိင္ပါတယ္။ နေဘထပ္တယ္ ဆုိကတည္းက စကားလံုးတုိင္း ကာရန္တူရမယ့္အျပင္ အဓိပၸာယ္ကလည္း ရွိဦးမွ ... လွပတဲ့ အဖဲြ႕အႏဲြ႕လည္း ျဖစ္ဦးမွ ... တနည္းအားျဖင့္ သဒၵါလကၤာရေရာ အတၱာလကၤာရနဲ႕ပါ ျပည့္စံုမွ လွပတဲ့ ကဗ်ာတပုဒ္ျဖစ္လာမွာပါ ... အခ်ိန္ယူေရးဖုိ႕ေတာင္ သိပ္မလြယ္တဲ့ ဒီလိုေရးနည္းမ်ိဳးကို လကၤာရအဆင္တန္ဆာအလွေတြအျပည့္နဲ႕ ခ်က္ျခင္း လက္တန္းခ်ေရးဖို႕ဆိုတာ အလြန္ကို မလြယ္တဲ့ စပ္ဆုိမႈမ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမ်ိဳးကို မိနစ္ပိုင္းသာျခားၿပီး ခ်က္ျခင္းဆုိသလို ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ တက္လာၾကတဲ့ ကဗ်ာေတြကို ၾကည့္ရင္း သူတို႕ေတြရဲ႕ ကဗ်ာပါရမီကို က်ေနာ္ ၾကည္ႏူးေလးစားစြာ ဦးညြတ္မိပါတယ္ ... က်ေနာ္ တခါက ေျပာခဲ့ဖူးသလိုပဲ ျမန္မာဂႏၳဝင္ကဗ်ာေတြမွာ ဒီလို အျပန္ခ်ိဳးေလးေတြနဲ႕ အသြားအျပန္ျဖစ္ေစ၊ အျဖည့္ခ်ိဳးေလးေတြ ျဖည့္လို႕ျဖစ္ေစ တဦးနဲ႕တဦး ေရးေပးေလ့ရွိၾကပါတယ္ ... ေနာက္ၿပီး တခါတေလ ကဗ်ာေကာင္းေလးေတြ ဖတ္မိမွ ကဗ်ာဝိညာဥ္က ႏိုးလာတာမ်ိဳးလည္း ရွိတတ္ပါတယ္ ... ခုဆို ျမန္မာ့ဂႏၳဝင္ထံုးတမ္းအတိုင္း ကဗ်ာဝိညာဥ္မ်ားႏိုးထလို႕ ဒီလုိ ႏွလံုးသားက ႐ုတ္ခ်ည္းလက္တန္း စီးဆင္းက်လာတဲ့ စိမ့္စမ္းေရလ်ဥ္ေလးေတြေၾကာင့္ က်ေနာ့္ status ေလးဟာ စိုျပည္သာယာလွပသြားတယ္ဆုိရင္ လြန္အံ့မထင္ပါ ...

မူရင္းကဗ်ာပို႔စ္နဲ႕ comment မ်ားကို ဒီမွာ ဖတ္ရႈႏုိင္ပါတယ္ ....
http://www.facebook.com/harry.lwin.3/posts/10151542125129587?notif_t=like

ဖတ္႐ႈခံစားအားေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအထူးပါ ခင္ဗ်ာ ...

ဟယ္ရီလြင္

No comments: